Ügyvezető

Szurop István

 

Szurop István, ügyvezető, Taktikon Kft.1996 óta foglalkozik marketinggel. Pályáját újságíróként és vállalati értékesítőként kezdte. Vezetőként az ABN AMRO Bank és a K&H Bank marketingrészlegeit irányította. Igazgatósági tagként felügyelte a magyarországi Provident Financial teljes körű marketingtevékenységét, beleértve a marketingkommunikációt, értékesítés-előkészítést, call centert és termékfejlesztést. Külföldi munkatapasztalatot a Raiffeisen Internationalnél szerzett, ahol 9 ország marketingjét koordinálta.

 

Mielőtt saját vállalkozásba fogott, a Garrison Groupnál, Közép-Kelet Európa egyik meghatározó márkatanácsadó cégénél volt vezető tanácsadó. Ez idáig banki, biztosítási, online, kiskereskedelmi, FMCG (élelmiszer, üdítő), gyógyszeripari, telekommunikációs és ingatlanfejlesztési projekteken dolgozott.

 

Tanulmányait a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán, valamint európai uniós ösztöndíjjal a Dublin Institute of Technology, Cathal Brugha College-ban végezte.

 

István a “Szigszalagmarketing – Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak” c. könyv szaklektora, és különféle szakmai konferenciák rendszeres előadója (pl. HVG Konferenciák, Internet Hungary, Media Hungary).

 

Három gyermek édesapja, szabadidejében olvas, fut vagy színházba jár (kiváltképp a Katonába, az Örkénybe és a Radnótiba). 2007-ben 24 nap alatt végiggyalogolta a 800 kilométeres Szent Jakab-utat. Legközelebb már nem siet ennyire, mert megtanulta: a Camino – és az élet – nem verseny, hanem utazás.

 


View Istvan Szurop's profile on LinkedIn